duminică, 10 iulie 2011

Cu... "dreapta" inainte

   Asa cum ziceam in postarea precedenta,  avand in vedere ca vacanta e in toi,  a venit momentul sa pun in aplicare " za list".  Nu pot spune ca e ceva  stralucit, dar ca sa va las o idee, lista ar suna cam asa:  sa plec la mare/munte, sa vizitez orase prin tara, sa iau carnetul de condus ( da, inca nu am dat de carnet),  sa invat sa cant la chitara, concerte peste concerte si  alte chestii de genu', tipice, la care se gandeste orice student.
   Cu toate acestea, vacanta a inceput cu dreptul...la propriu.
    Acum 2 zile a trebuit sa merg la spital pentru o operatie nu prea complicata, dar care implica  degetul mic de la mana stanga si bisturiul. Pe scurt, trebuia sa imi refaca un  tendon pe care, cu "ceva" timp in urma, intr-un mod nu prea gratios l-am facut praf si pulbere la un meci de fotbal ( eram portar). 
    Toate bune si frumoase si totul ar fi mers ok daca doctorul nu m-ar fi chemat cu noaptea in cap la ora 9 a.m  ( sa nu va aud, la ora aia se doarme :D) si mai mult decat atat, sa astept 6 ore ca sa intru in sala de operatii.
  
    Ce pot sa spun, a fost de-a dreptul mirific sa bantui spitalul in pijama ca altceva nu aveam de facut ( doctorul trebuia sa ma sune  in orice moment, deci plecatul acasa era exclus), iar singurul lucru care m-a  bine dispus, a fost nota de la ultimul examen ( mersi Diana >:D<).
    In fine, in jur de ora 3 p.m am fost chemat in sala de operatii unde a mai trebuit sa mai astept cam o juma' de ora sa se elibereze "sezlongul" si alaturi  de alte pregatiri, sterilizari etc. si bla bla bla, operatia a inceput la ora 4.
    Interventia a decurs foarte fain, nici nu s-a pus problema de durere ( cu exceptia anesteziei si groaza mea pentru ace :P) si mai ales am avut ocazia sa-mi vad propriile oase :X:X:X...mda,  pentru cei care se gandesc la: " dude, you're sick"... se prea poate  ^_^
     Singura parte naspa a fost faptul ca m-am ales cu  mana in ghips si cum eu sunt stangaci, de 2 zile incoace...cu dreapta inainte :P ( o sa fie o vacanta luuuuuuuuunga)

ps. cand doctorul spune sa astepti 30 de min, fugi acasa si te intorci peste 5 ore :-|

5 comentarii:

Studenta de la drept spunea...

Eram sigură că urma să împărtăşeşti experienţa deloc traumatizantă legată de operaţie.

Felicitări pentru rezultatul/rezultatele obţinute semestrul ăsta. Sunt invidioasă.

Nu în ultimul rând, vezi cum te zbaţi să-ţi îndeplineşti planurile de vacanţă. It's a must.

Daniel spunea...

Evident ca trebuia, facea parte din planurile de vacanta :)))
mersi mult >:D< si tie asemenea.

Nu trebuie sa fii invidioasa, dupa cum ma stiu eu, o s aintru in starea aia de...comoditate acuta, deci o sa ma prinzi din urma.

Dap, o sa fac tot posibilul sa le indeplinesc :)))...asa ca stai pe aproape :P

Anca spunea...

ce faci domnu? inca nu scoala de soferi? triiist! :D

Anca spunea...

si nu, nu te iert ca ai facut operatia.

Daniel spunea...

@Mozy Carnetul e doar o formalitate, stiu sa conduc >:)
De ce nu ma ierti? I get it, vroiai sa "sufar" in continuare >:D< :))