vineri, 8 iulie 2011

Review-Preview


    Acum ceva timp, ideea de a imi deschide un blog mi se parea ultra super duper tare si imi petreceam cateva ore bune cu intrebari de genu': pentru ce/cine sa-l fac?/ ce nume sa aiba blogul?/ cu ce as putea sa umplu nelimitatul spatiu virtual? si alte chestii de genu...asta pana cand "Law'ls"  a luat fiinta  si o chestiune mica numita realitate m-a pocnit in cap: nu-i usor sa scrii...
     In fine, tinand cont de haul dintre ultima postare si cea prezenta, este necesar sa fac un "mic" Review:
 
     Desi sunt in vacanta de aproape 2 saptamani (abia ieri am primit rezultatul de la ultimul examen ), pot incepe prin a spune ca sunt proaspat absolvent al anului I la Facultatea de Drept ( Univ. Buc.)... Pe scurt, a fost un an "dubios" datorita marii diferente dintre liceu si facultate (cam in toate privintele), insa am intalnit o gramada de oameni interesanti cu care am creat legaturi de prietenie si chiar "mortal enemies" ( glumesc).
    A fost o perioada de iesiri peste iesiri si studiu pe ultima suta de metri, iar sesiunile au trecut asa cum au si venit: cu mult stres si nopti nedormite, dar cu toate astea am ajuns un integralist de nota...9 :)))

    Iar in ceea ce priveste Preview-ul, asa cum "cineva", nu cu mult timp in urma, intocmea o lista cu ce e de facut in vacanta, voi face si eu cateva retusuri la lista elaborata inca din timpul ultimei sesiuni (:D) si in final, intr-un mod glorios, sa o pun in practica :P
Va urma...

2 comentarii:

drooly spunea...

ceva greseli de ortografie :d(d-aia esti student DOAR de nota 9:))), dar astept cu nerabdare urmatoarele postari. nu stiam ca ai "chestie" d asta;)).>:d<

Daniel spunea...

iti multumesc pentru comentariu si iti imbratisez ironia, insa un "i" in plus sau in minus i se poate intampla oricui ( mai ales cand incerci sa scrii cu o singura mana)...