miercuri, 3 august 2011

LifeStyle

    Cum suntem in vacanta de vara si pe langa plecarile la mare/munte etc. principala noastra ocupatie o reprezinta LENEA, este absolut necesar sa avem un "lifestyle" cat mai activ, sanatos bla bla bla...doar nu vrem sa incepem noul an studentesc aratand ca o morsa, nu?
    Ei bine, la asta  m-am tot gandit eu  in utlimele 2 saptamani si vazand ce  program haotic am, cu  tupeu si curaj am hotarat sa fac o schimbare...it's a must :D
    Nu o sa stau sa va prezint o zi obisnuita a studentului de mine ( poate cu o alta ocazie), dar ca sa va las o idee: ore tarzii, mese aiurea; chestii de genu pe care cu siguranta le faceti cu totii ( asa ca shush!)
    Dupa cum ziceam, trebuie sa fim activi...si aici ne gandim la toate tipurile de sport posibile, insa eu prefer alergatul si sa sar coarda. Personal, consider Parcul Izvor locul  ideal pentru alergat ( dimineata cel putin)...zic asta pentru ca seara, aleile parcului se  transforma in adevarate trasee cu obstacole.
Cainii misuna peste tot si daca esti "norocos" te poti alege cu o tura in plus...nu-i rau deloc.
    Problema  intervine cand dai de oameni  "fericiti ( aka  dobitoci).
De ceva timp pe langa standurile  de unde inchiriezi biciclete, s-au infiintat si locuri de luat niste masinute la care dai  din pedale ca nebunu ( asta imi aduce aminte de The Flintstones :P) si totul devine mai ceva ca pe sosea.
   Este absolut mirifc sa vezi cum o tanti pedaleaza gratios la o masinuta, intr-o mana  tinand tigara si cu cealalta ocupata sa butoneze pe mobil in timp ce face slalom printre oameni ca un adevarat pro si in final sa te trezesti ca intra in tine facandu-ti picioarele zob si te mai si alegi cu o replica plina de compasiune si parere de rau: " uita-te pe unde mergi".
    Ce sa mai zic, pana la urma si sportul dauneaza grav sanatatii.



ps. cand zariti un personaj de genu'   =>



             PAZEA LA PICIOARE


















Niciun comentariu: